Mysko

Jag saknar denna blogg. Min nya blogg börjar till och med förvandlas till denna. Jag är ju aldrig helt nöjd alltså.

Jag har kollat igenom mina inlägg från de första månaderna på denna bloggen, oktober och november. Det känns som en evighet sedan, men det är ju jättekul att läsa vad jag skrev då! haha :P Alla mina män och alla konstiga grejer jag bloggat om. Bloggar är mysko grejer alltså, men kul mysko grejer! haha :P

Ojdå, det blev ett till inlägg här. Men vad gör det om hundra år när allting kommer kring, tjoodeladihoo! (snövitsången för er trögon som inte fattade det! haha)

Hejdå darlings

Kommentarer
Postat av: Leffe

Jag är trög men även jag fattade att
det var "snövitsången"!

2008-03-14 @ 18:19:26
Postat av: Ramona

Vad e skilnaden på blogg och webblogg? hehe

2008-06-25 @ 03:47:11
URL: http://wahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0