Studenten

Igår när jag var med Louise pratade vi lite om vad som skulle hända efter studenten. Båda ska jobba något år innan vi pluggar vidare, fast hon vill jobba i Västerås och jag vill utomlands och jobba. Det känns så spännande och kul det här med studenten, men lite pirrigt också :) Inte långt kvar nu, mindre än 4 månader :P

Hennes storasyster tog studenten för två år sedan och har jobbat sedan dess. I höst ska hon börja plugga igen och hon berättade att när hon tog studenten var hon skoltrött, men hennes motivation är tillbaka nu och nu tycker hon det ska bli kul att plugga igen! Det låter bra tycker jag :)

Förresten, Louise hade bakat kladdkaka, såå gott! :D Så det satt vi och moffade till halv tolv, haha :P

Nu har jag precis haft filmprojekt, det är jättekul! Vi har precis börjat med redigeringen, det är kul att titta på allt vi har spelat in. Jag spelar hemmafru på 40-talet :P och jag har en döläcker man, Alex!  ;)

Studenten, spännande eller läskigt?

Kommentarer
Postat av: Johan Sandmark

Ska bli spännande och se hur det går för dig i framtiden, är saker på att det kommer gå bra! För Louise också för den delen.. Jag redigerade lite film i fredags, men det är en hel del kvar... Vet inte hur vi ska hinna! Vi får snacka om det på måndag. Blir bra iallafall, trevlig helg! Mvh Johan

2008-03-01 @ 16:35:52
URL: http://www.johansandmark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0