Romme

Sådär, nu är jag hemma efter en heldag med härlig skidåkning! Så kul att åka igen! :D Perfekt väder, bra preparerade backar och bra sällskap :) Synd bara att solen inte sken och att Romme kanske inte bjuder på den ultimata skidåkningen, men jag ska inte klaga! Jag och Lili hittade våra favoritbackar som det blev en hel del turer i , finns ju inte så många roliga backar att välja mellan liksom. Dock lärde vi oss aldrig namnet på favoritbacken, men jag tror jag äntligen har lärt mig nu, Sydhanget! Det är ju faktiskt ett ganska klurigt namn, eller så är vi bara väldigt seglärda :P Härligt är det i alla fall att åka och jag blev riktigt sugen på att åka mermermer! Känns så långt till v 13 då det blir Sälen

Åka skidor är verkligen najs! Håller du med? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0