Resumé

Okej, då drar vi en resumé av helgen igen. Det börjar bli en vana för mig att inte blogga på helgerna, illa, illa ;) Fast det känns inte som att världen går under för det i alla fall. 

I fredags var det parteey för Chi fyllde nitton som avslutades på Silk, sen igår lekte jag med lite grabbs. Vi sjöng singstar, spelade bowling (berättar mer om det snart) och såg på film :) Idag har jag spelat tennis, övingskört 2 ggr (bra Linnea!) och pluggat (fysikprov imorgon). 

Okej, bowlingen då... Jag har inte bowlat på typ ett år, men jag är ju så grym i bowlingskorna (gulblåa tog jag såklart ;)) så jag klarar mig fint ändå! Killarna trodde dock att jag skulle vara dålig (berättade sedan för mig), men icke sa nicke!
Första: STRIKE!
Andra: De störde mig så jag missade, men med andra klotet fixade jag SPÄRR!
Tredje: STRIKE!
Fjärde: STRIKE!
Femte: STRIKE!

Hur tror ni killarna kände sig? HAHA! De var rejält chockade. Det slutade med att jag fick 171 första serien, han efter mig, som ansågs vara bra på bowling hade väl en sisådär 50 poäng sämre än mig! Detta är faktiskt sant för er som tvivlar.

Nu blir det lite mer plugg för bowlingdrottningen, ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan för dig

2008-02-11 @ 12:05:19
Postat av: Anonym

Det har aldrig hänt, du ljuger!

2008-02-13 @ 17:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0